First day - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Martine Nuis - WaarBenJij.nu First day - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Martine Nuis - WaarBenJij.nu

First day

Door: martinenuis

Blijf op de hoogte en volg Martine

29 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello iedereen!

Ik ben dan aangekomen in Londen!
Gisteren zijn Suzan en ik uitgezwaaid door onze families en vertrok ons vliegtuig precies op tijd naar London City Airport. De vlucht was een beetje hobbelig, maar goed te doen. Ook de koffers hadden we zo. Wat echt de grootste verschrikking was, was de METRO met koffers!! Suzan had al een Oystercard, maar ik moest hem nog kopen, dus dat heb ik meteen op het vliegveld gedaan. Die oystercard is echt superhandig, beter dan onhandige kaartjes :).
We hebben er zo'n 1 1/2 uur over gedaan om op de kamer te komen, met een tussenstop bij de starbucks; we trokken het echt niet langer haha. Eenmaal aangekomen in het huis, was er helemaal niemand. We hebben de koffers uitgepakt, boodschappen gedaan, internet gecheckt (wat ik dus niet heb) en zijn pizza gaan halen.

Tijdens het inruimen van kamers zijn we onze huisgenoot tegengekomen; Rashim (zoiets denken we haha) uit Turkije. Met hem delen we internet, maar dat werkt niet op mijn pc (heeeeel fijn). Ook hebben we Kate ontmoet, die hier al 2 jaar woont (Zij komt uit Australië), en zij woont op de beneden verdieping. Dan hebben we ook nog Alex uit Italie en Louise uit Spanje, maar die hebben we nog niet gezien.

De eerste nacht was ook okay. Overdag is het frisjes, maar 's nachts bloedheet. Gelukkig hebben we van die traditionele omhoog-schuifraampjes die we open kunnen doen.

De volgende ochtend zijn we gaan ontbijten bij Eroma's. Wat echt SUPERLEKKER was. Wat ook opviel trouwens was dat de mensen hier erg behulpzaam zijn, zeker gister met die loodzware koffers. Op de planning stond ook een bankrekening openen, maar de Barclays was vandaag dicht haha.

's Middags zijn we naar de Marks en spencer geweest om een prullenbak, spiegel en wekker te kopen (Die hadden we nog niet). Ook hebben we nog wat boodschappen gedaan voor de hele week EN de koelkast schoongemaakt, want daar wilde je eerst echt niet dood ingevonden worden, bah. Vanavond moeten we nog even kijken wat we gaan doen, we zien wel!

Ik hoop dat ik snel internet heb (papa stuurt een dongel), dan kan ik ook foto's uploaden. Nu leen ik nog even Suzan's pc. Daarnaast komt over een paar dagen hier een simkaart aan van Lebara. Dan kan ik goedkoop smsen en bellen naar Nederland. Dat nummer mail ik nog wel door.

Love,

Martine.

  • 29 Augustus 2011 - 16:02

    Anneloes:

    jaaaa je bent aangekomen! doet het internet het ook niet op je mini laptop dan?

    Met Pluis is alles goed. Zoals altijd eet en slaapt ze alleen maar, maar als je een webcam hebt dan plant ik der ff voor de camera!

  • 29 Augustus 2011 - 16:04

    Suus:

    Haaaaaaaaaaaaai!!!!
    Wat hebbie toch wel een productieve dag!! Wat jammer van de foto's maar die zien we nog wel!
    Tsssss jij wel lkkr naar de starbucks!! :(:( Zo zonde dat je die hier amper hebt!! Ik heb dad net gesproken en die regelt idd die dongel. dus t komt goed. wel apart dat jouw pc t danni doet! Misschien een computertechnicus inhuren ofzo???? Wat is het verschil tussen jouw pc en die van Suzan, dan vraag ik t aan ome Jaap!

    Groetjes,
    je zus!!!!!

  • 29 Augustus 2011 - 19:20

    Jolanda En Hans:

    Hoi,
    Een dag onderweg en een druk programma. Je varmaakt je wel zo te lezen.
    Hopen dat je snel internet hebt.
    Oh, zaterdag is er geen voetbal in de achtertuin. Er worden interlands gespeeld;-)
    Greetings

  • 29 Augustus 2011 - 19:38

    Henny:

    met skype kun je gratis bellen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 24393

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 15 September 2014

The American Dream

04 September 2012 - 31 Januari 2013

Studeren in Dublin!

28 Augustus 2011 - 01 Februari 2012

Stage Londen

Landen bezocht: