Een tijd van komen en een tijd van gaan - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Martine Nuis - WaarBenJij.nu Een tijd van komen en een tijd van gaan - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Martine Nuis - WaarBenJij.nu

Een tijd van komen en een tijd van gaan

Door: martinenuis

Blijf op de hoogte en volg Martine

26 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dear all,

Het is dan bijna zover: ik kom naar huis! Nog 5 dagen werken en dan ga ik op woensdag 1 februari richting Nederland. Wel met de auto, want ik heb van alles verzameld, dus dat past echt niet in een vliegtuig haha.

Maar voor die tijd: nog even genieten.

Na mijn vorige verslag is er niet veel gebeurd. Ik moet zeggen dat La Soiree heel erg leuk was, maar ook heel erg apart haha, het is een soort circus. Een paar dagen later is Holly weggegaan van Blooms, wat ik erg jammer vond, omdat ze 1 van mijn beste vriendinnen was. Gelukkig zie ik haar snel weer.
Ook ben ik samen met Iris naar Kew Gardens geweest. Ondanks dat het januari is, was het nog steeds erg mooi. We zijn er alleen niet lang gebleven, omdat we allebei nogal moe waren. Ik werk veel, omdat we onderbezet zijn, maar gelukkig krijg ik alles uitbetaald.

Morgen een late shift, maar daarvoor nog even souvenirtjes shoppen voor Daddy, Suus and Anneloes. Nadeel alleen is dat alles wat ze leuk vinden, niet te vinden is haha. Daarna snel naar het werk. Het wordt een druk weekend. Zaterdag is een huisfeest, wat tegelijkertijd mijn afscheidsfeestje is. Het is georganiseerd door mijn collega’s omdat ik wegga. En wat zal ik ze gaan missen! Dan zondag weer een dag werken en dan ’s avonds ein-de-lijk de lang verwachte boatparty over de thames!! Om half 8 zal de boot vertrekken (met zo’n 400man) voor een vaart van 4 uur, met een loterij, top DJ, uitreiking van awards, maar bovenal een heel groot feest. Ik heb er nu al zin in.

Dan de volgende 2 dagen vroeg werken en op dinsdag is het tijd om afscheid te nemen van het hotel en al mijn vrienden daar.

Ik zal jullie nu al zeggen dat ik de tijd nadat ik terugben het erg druk heb. Omdat ik de volgende dag meteen naar Maastricht ga om te verhuizen. Maar in de avonden ben ik gewoon in Ridderkerk.

Ik mis jullie allemaal, maar eigenlijk wil ik hier ook niet weg. Zodra ik kan zal ik weer naar Londen gaan om mijn vrienden en vriendinnen hier weer op te zoeken. Ik zal ze gaan missen.
Heel veel liefs en tot snel.

Martine

  • 27 Januari 2012 - 06:08

    Suus:

    joehoeeee nuissieeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 24395

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 15 September 2014

The American Dream

04 September 2012 - 31 Januari 2013

Studeren in Dublin!

28 Augustus 2011 - 01 Februari 2012

Stage Londen

Landen bezocht: