HOTEL OF THE YEAR 2011–EUROPE & veel gezelligheid - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Martine Nuis - WaarBenJij.nu HOTEL OF THE YEAR 2011–EUROPE & veel gezelligheid - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Martine Nuis - WaarBenJij.nu

HOTEL OF THE YEAR 2011–EUROPE & veel gezelligheid

Door: martinenuis

Blijf op de hoogte en volg Martine

07 December 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dear all,

Mijn verjaardag en de reception night out zijn alweer lang geleden, maar er stonden nog meer leuke dingen op het programma. Na 2 weken werken kwam op zaterdag 3 december Simone naar Londen en zondag 4 december Chris. Beide zijn vriendinnen uit mijn dispuut Amicitia. Chris vloog over uit Denemarken omdat zij daar een half jaartje studeert.

Maarrr zover is het nog niet. Ik was dat weekend 4 dagen vrij. 2 december zijn Suzan en ik naar HydePark Winterwonderland geweest. EN HET WAS GEWELDIG. Mijn hemel, zo’n kerstmarkt (beetje Duits getint haha) leek wel een attractiepark; van spookhuis (die echt heeeel eng was), achtbaan, vrije val en reuzenrad. Ze hadden zelfs ‘Holländische Poffertjes’ en ‘Belgische Frieten’ in een ‘Eet smakelijk’-zakje met Jozo-zout. En natuurlijk de glühwein, hot chocolate, bratwurst, pretzels and burgers. Omdat het inmiddels wel heel koud is geworden was de hot chocolate en patat favoriet haha. Er waren zelfs zingende poppen en een pratende Eland (in het Duits hahahah). Ik vond het geweldig!

De dag erna was het arriving day van Simone. Top, ik moest nog even een luchtbed scoren. Na een leuke te hebben gevonden heb er vervolgens 2 uur over gedaan om erachter te komen dat ik hem ging opruilen met een elektrische pomp. En voila binnen 1 minuut stond dat ding. Snel naar LiverpoolStreetStation om Simone van de Stansted Express te halen. ’s Avonds hebben we gerelaxed. De volgende dag kwam Chris heeeeeeel vroeg aan (voor ons gezien dan haha) en zijn we meteen wat gaan drinken bij de Starbucks, supergezellig! Na de spullen te hebben gedumpt, nog wat meer gerelaxed te hebben zijn we weer naar HydePark Winterwonderland geweest, maar helaas kwamen we er niet meer in. Het was te druk. Overigens is het OVERAL in Londen knetterdruk. Dus toen maar weer terug met de dubbeldekker en zijn we bij Shepherd’s Bush Fish ’n Chips gaan eten, via een omweg van Harrods. ’s Avonds zijn we natuurlijk nog even naar de pub geweest. Op maandag namen we de big bus tour vanaf Marble Arch. De eerste stop was Madam Tussauds. Hier zijn we niet in geweest omdat we toch niet al die mensen kennen, dus liepen we door naar het Sherlock Holmes museum, waar je gewoon foto’s mocht maken en het ook superleuk om te zien was. Zie foto’s bijgevoegd! Toen weer in de bus richting Covent Garden waar het leuk druk was en we hebben opgewarmd bij de Starbucks en hops weer in de bus richting buckingham palace, waar het laatste stukje zijn gaan lopen naar Piccadilly Circus. We wilden dolgraag naar de musical wicked en zijn van Piccadilly Circus naar het theater en weer terug gereisd voor de goedkoopste tickets. We zaten goed en de musical was TOP. De volgende dag ging Chris helaas alweer naar huis.

Maandag was ook een belangrijke dag voor mij; mijn hotel manager en mijn general manager waren bij een bijeenkomst in Oxford om te horen of we Hotel of the Year geworden waren, waarvoor we genomineerd waren. Ik had na de musical nog steeds niks gehoord en begon het ergste te vrezen. Chris was inmiddels in de trein om Kim nog even te zien gedurende haar tripje in Londen dus Simone en ik liepen samen naar huis, waar ik het verlossende smsje kreeg:

HOTEL OF YEAR 2011 – EUROPE!!!

Echt ik was zooooooooooo blij!!! Ik kon mijn geluk niet op! De volgende dag heerste er al een opperbeste stemming in het hotel toen ik weer moest werken en op woensdag was het helemaal top. Ik moest om 07:00 beginnen, en liep om kwart voor 7 het hotel binnen waar de hotelmanager Nic mij al stond te begroeten naast een tafel met koffie, thee, jus d’orange, croissantjes, chocoladebroodjes, van alles wat. Na mij gefeliciteerd te hebben met deze grote prijs, wat foto’s van de prijs te hebben laten zien (trofee was er nog niet), een croissantje en jus’tje te hebben meegepikt moest ik toch echt aan het werk. Maar daar kreeg ik een bonnetje dat we vanaf half 12 tot 2 gezellig in shifts gingen eten bij de Nando’s. Dus om 13:00 ging ik samen met Nathan op weg naar de Nando’s waar een halve kip, 2 side orders en onbeperkt frisdrank GRATIS voorgeschoteld kregen. TOPHOTEL :D. Dit is het begin van de festiviteiten; in januari komt er een boottocht voor 200 man op de Thames, waar het een knalfeest wordt, can’t wait!!!

Nu weer druk aan het werk en morgenochtend gaat Simone weer terug naar Nederland, na zeker gezellige dagen! We hebben veel gezien en gedaan. Zo zijn we vanavond gaan eten bij de Fire&Stone (zelfde als met dad toen), waar ik een heeerlijke pizza had en Simone maar een heel klein beetje een verkeerde keuze had gemaakt hihi. Maar de serveerster was top en we hebben ons prima vermaakt daar haha.

Daarnaast ga ik in mijn vrije uren naast mijn werk dingen doen waar Londen rond deze tijd voor gemaakt is: KERSTSHOPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEN!! Nog minder dan 2 maanden en ik ben weer in Nederland, maar mijn hemel wat ga ik Londen en mijn collega’s en vrienden hier missen.

Lots of Love uit het allermooiste kerstachtige Londen!

Martine

  • 07 December 2011 - 23:15

    Anneloes:

    stinkerd wat eet jij veel zeg! de hele dag door !

  • 08 December 2011 - 14:05

    Anneloes:

    een zingende farm? hahahahahhahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 24389

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 15 September 2014

The American Dream

04 September 2012 - 31 Januari 2013

Studeren in Dublin!

28 Augustus 2011 - 01 Februari 2012

Stage Londen

Landen bezocht: