Gezelligheid!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Martine Nuis - WaarBenJij.nu Gezelligheid!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Martine Nuis - WaarBenJij.nu

Gezelligheid!!

Door: martinenuis

Blijf op de hoogte en volg Martine

03 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dear all,

Dan weer een verslagje van mij. Veel meegemaakt dus veel om over te schrijven.
Nadat Simone en Chris waren vertrokken keek ik ontzettend uit naar de Kerst!! Ik moest dan wel werken, maar het was wel supergezellig.

Op 24 december ben ik papa en anneloes op gaan halen van Kings Cross Station. Ik was een beeeetje laat, maar ik heb ze dan toch opgehaald. Samen zijn we naar hun hotel gegaan Holiday Inn Oxford Circus. Het zag er supermooi uit van de buitenkant, alleen jammer dat de service nogal te wensen over liet (de receptionist zei in totaal 15 woorden). Paps kamer was echter supermooi en groot, jammer dat onze kamer maar voor de helft geverfd was haha. We gingen daarna snel weg om te eten bij Aberdeen Steakhouses wat echt supergezellig was! Toen was het tijd voor de kadooooootjes. Naja Anneloes had iets supermoois voor mij gemaakt; een fotolijst met allemaal foto's van mij met iedereen erin. SUPERLEEEEEUK. Wel ff jammer dat het de vliegreis niet overleefd heb, maar ze maakt er nog een (JEEEEJ, issie al af?). Toen kwamen mijn cadeautjes, zoals gewoonlijk had ik weer half londen leeggeshopt. Ik kan helaas niet mijn kerstcadeautjes hier noemen, omdat ik er een paar vergeten ben te geven, OEPSIE. Maar wel allemaal superbedankt voor de cadeautjes die ik heb gehad!!

's avonds ben ik weer teruggegaan naar Holiday Inn London-Bloomsbury om daar te overnachten. de volgende morgen moest ik namelijk werken om 07:00! Ik deelde een kamer met Mekumi en wat hebben we gelachen. Mekumi eindigde haar shift om 23:00 dus ik moest wachten op haar. Voor de staff was er een mini-christmasparty georganiseerd in de academylounge. Met zo'n 20 man hebben we er een goed feestje van gemaakt, vooral de wiskycola ging er goed in bij iedereen haha. Om half 3 was het toch echt tijd om naar bed te gaan als je weer om kwart over 6 opmoet. Ik stond er dus ook met dikke ogen achter de receptie en om 10uur belde mijn manager vanuit zijn kamer op om te vragen of ik er op tijd was en of het druk was. Er waren 4 mensen van receptie op het feestje, waaronder hij, Nathan en Mekumi en mijzelf. Om 12uur was het lunchtijd en stond er weer champagne op tafe. Ik heb er niks van gedronken, aangezien ik nog midden in mijn shift was. 's Ochtends kwamen papa en anneloes nog even buurten in het hotel en hebben we afgesproken dat ze me om 3 uur na mijn shift kwamen ophalen. Nou we leken wel een attractie! Antonio's hoofd keerde bijna om toen die mij achter de receptie zag staan en anneloes op de bank zag zitten. Ook mijn andere collega's keken hun ogen uit! grappppiiiiggg!

's Middags zijn we naar oxford street (die dus leeg was, het was christmas day) geweest per FIETS. Heeeeerlijk, wat heb ik dat gemist. Daarna vlug naar het hotel voor het Christmas Dinner in het hotel. Nou wat een aanfluiting, de staff kantine ziet er hetzelfde uit. Het eten was wel lekker maar dat was het ook wel. We hebben wel gelachen hierom. Na te hebben ge-angrybird in the lobby met een hot-chocolate ben ik naar mijn hotel gegaan en anneloes en papa zijn over oxford street gelopen. Boxingday was ik vrij, maar toch mocht ik in het hotel blijven slapen. We hebben ontzettend gelachen tijdens het volgende feestje in het hotel. Dit keer duurde het tot 04:00 en ben ik ook op de loungebank ik slaap gevallen haha.

Op boxingday moestik weer vroeg op om Anneloes en papa te zien voordat ze vertrokken naar Nederland. Met kleine oogjes kwam ik daar dan ook aan en heb ik daarna zelf de bus genomen naar Shepherd's bush om weer heerlijk ' thuis' te zijn. TOPKERST

Een paar dagen later kwam Iris naar Londen en zijn we naar een musical geweest, Mamma mia! & hebben we de top2000 geluisterd. Om 2 uur Nederlandse tijd 's nachts kwam flappie voorbij!!!! Het was fijn om weer even met Iris af te spreken en wat leuks te doen.

Met oud en nieuw moest ik natuurlijk ook werken, Ik was om 18:00 klaar en snel naar huis gegaan om te eten met Suzan (pasta met garnalen hmmmm). We zouden samen naar de Fireworks gaan. Om half 11 namen we de tube naar St James's park en na een omweg samen met nog honderden mensen zijn we er gekomen. We hadden echt goed uitzicht en het vuurwerk was echt PRACHTIG. En toen weer vlug naar huis om te slapen haha.

EEN GELUKKIG EN GEZOND 2012 IEDEREEN!!
oja en ik heb weer niks gewonnen in de oudejaarsloterij, oplichters ;)

Nu weer lekker werken en nog maar 1 maandje te gaan. We gaan ervan genieten. Vanavond weer naar de show met Marina en Holly. Het heet La Soiree en ik ben reuzebenieuwd wat het eigenlijk is haha. Naja, we zien wel.

Nog veel dingen te doen, nog veel dingen om van te genieten, en over 4 weken ben ik weer thuis!

Liefs,

Martine

ps fotos komen snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 24395

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 15 September 2014

The American Dream

04 September 2012 - 31 Januari 2013

Studeren in Dublin!

28 Augustus 2011 - 01 Februari 2012

Stage Londen

Landen bezocht: