Het is dan eindelijk zover! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Martine Nuis - WaarBenJij.nu Het is dan eindelijk zover! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Martine Nuis - WaarBenJij.nu

Het is dan eindelijk zover!

Door: martinenuis

Blijf op de hoogte en volg Martine

28 Augustus 2011 | Nederland, Ridderkerk

Liefste iedereen

Vandaag is het dan zover! Ik ga naar LONDEN.

Afgelopen week en op mijn surpriseparty heb ik afscheid genomen van iedereen. Maar Londen is niet ver ;).

Samen met Suzan zal ik om 18:15 vliegen van Rotterdam Airport naar London City Airport. Vanaf daar pakken we de metro (met al onze koffers haha) en reizen we naar ons nieuwe adres voor de komende 5 maanden: Loftus Road. Hier bevinden zich onze kamers.

Donderdag moet ik me pas melden in het hotel dus de dagen ervoor heb ik nog de tijd om te wennen en nog wat vergeten inkopen te doen. En natuurlijk een bankrekening te openen.

Iik zal jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen middels deze site! en voor de liefhebbers heb ik ook skype!!!!

Ik ga jullie missen!

Heel veel liefs
Martine

  • 28 Augustus 2011 - 12:07

    Claudia:

    Heeey meid!
    Heel veel plezier! En hopelijk heb je het naar je zin!
    Goede vlucht!
    xx

  • 28 Augustus 2011 - 18:52

    Suus:

    jaaa je hebt al foto's in je mail!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 24388

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 15 September 2014

The American Dream

04 September 2012 - 31 Januari 2013

Studeren in Dublin!

28 Augustus 2011 - 01 Februari 2012

Stage Londen

Landen bezocht: