Nog even en dan kan 'The American Dream' beginnen! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Martine Nuis - WaarBenJij.nu Nog even en dan kan 'The American Dream' beginnen! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Martine Nuis - WaarBenJij.nu

Nog even en dan kan 'The American Dream' beginnen!

Door: Martine Nuis

Blijf op de hoogte en volg Martine

04 September 2013 | Nederland, Ridderkerk

Lieve iedereen,

Bijna is het dan zover. Op donderdag 12 september 2013 zal ik dan eindelijk vertrekken naar de Verenigde Staten. Via Reykjavik zal ik ´s avonds in Washington landen. Mijn stage in the Hay Adams Hotel zal de 16e beginnen.

Ik heb nog geen kamer dus die moet ik daar gaan zoeken maar dat zal vast goed komen, ik ga er in elk geval voor!

Dit keer geen 5 maanden, maar de volle 12 maanden zal ik in Amerika wonen en werken. Of ik halverwege nog een keertje terug kan komen naar Nederland weet ik niet, dat zie ik daar wel. Het wordt in elk geval 1 groot avontuur!

Heel veel liefs

Martine

Vluchtinfo:

FI503 AMS (Amsterdam) - KEF (Reykjavik) 14:00 - 15:10
FI645 KEF (Reykjavik) - IAD (Washington Dulles) 16:50 - 19:00

  • 07 September 2013 - 12:25

    Anneloes:

    Nuisssiee!!

    nog minder dan een week dan ga je al weg :(

    ik wil op bezoek komen let me know wanneer!


    lebber van mij!

  • 08 September 2013 - 12:10

    Je Grote Zus:

    ooewww je gaat al bijna!!!!!!!
    Ik zal dit volgen en op skype zijn enzo!!!!!

    vergeet het hp park niet ;)

  • 09 September 2013 - 10:21

    Tam (&Isa):

    Yemig klinkt echt lang. Veel plezier! Neem het ervan! Enne...... wel terugkomen he na die 12 maanden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 24394

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 15 September 2014

The American Dream

04 September 2012 - 31 Januari 2013

Studeren in Dublin!

28 Augustus 2011 - 01 Februari 2012

Stage Londen

Landen bezocht: